torsdag 30. april 2009

Starten på ei langhelg

Endelig helg, selv om det bare er torsdag. Hatt litt kyndig hjelp her i dag. Hjertet hopper, men greier å legge lokk over.... Du er bare så skjønn, men det vet du jo - og masa meg da, vil ikke at du skal bli lei meg da..... Gla i dæ!
Henta Ole i Sandvika. Tenk det har gått så bra. Og han var så rar, for han ringte meg og ville be meg på middag, vel mamma måtte jo betale. Men, det var såååå koselig.
Vi brukte litt lenger tid hjem, så jeg kjørte han direkte til byen. Om han kommer hjem i natt - det vet jeg ikke. Men han kan ta taxi hjem.
Huff, eksen ringte igjen i kveld om vil at jeg skal komme ut på besøk. Jeg vil jo ikke såre, men burde nok si ifra at jeg ikke er interessert - for det er jo en ting han er interessert i ..... og jeg er ferdig med han........ Ikke ferdig med "en ting" men ikke med han....Sånn er det med den saken... Kunne jo tenkt meg "en ting" , men med en annen......Dette var svevende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar