tirsdag 7. april 2009

Ukens Horoskop for: Vekten
Begynnelsen av uken blir mer stress enn kos og behag. Følelsene kan være litt i høyspenn. Du blir lett irritabel. Derimot, er det noe spesielt du vil feire sammen med din elskede, er den 9. perfekt for nettopp det. I påskehelgen kan du la kjærligheten få utfolde seg med all sin glød og lidenskap. Motto: Når enden er god, ..?
Analysert : Søndag fikk jeg problemer med ryggen, stemte jo godt... Tirsdag i dag, og jeg har vært ute å gått tur i to timer. Vært hos frisøren og tatt sol. På kjøkkenet står snart bare innredingen igjen.... Og gulvet selvsagt.
Resten kan jeg dessverre ikke gjøre så mye med... trenger da en annen person... og denne ene er jo opptatt. Kanskje jeg skal stjele meg til litt koooooss...
Krysser fingrene for at nettopp dette horoskopet oppfylles....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar