fredag 10. april 2009

Kaos i hodet

Gått lang tur i dag morges også. Fint for tankene å gå slik alene. Her svever mange tanker i mitt hode.... Hadde vært så fint å få svar på om det gjelder kun meg eller om du har gått i skjul. Siste "samtale" på msn var jo så fin.... Sendt deg noen meldinger.Men, det hadde vært fint om du sa ifra dersom du ikke ville ha de......Kanskje hun har oppdaget at du har vært her en del og at det ikke har falt i god jord. Ultimatum om å kutte meg ut. Hvem vet. Sjalusi slår ut i så mangt. Men det har jo ikke skjedd noe mellom oss, selv om jeg aldri så mye har ønsket det.
Hvor lenge må jeg studere på dette tro?
Skulle du være her inne og lese - fortell meg hva eller om det er noe iallefall. Savner deg masse, masse. Zahir har lært meg å se muligheter ikke begrensninger. Og, heller bruke ja , enn nei. Nå skal jeg forresten dra i solariumet. Kanskje det pigger opp litt.
No e det kveld. Sitter og mimrer med programmet om 60 års jubilanten Åge.. Mytji lys og mytji varme kunne jeg trengt .....Husker at jeg knabba til meg autografen hans....ligger nok på loftet et sted..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar