onsdag 1. april 2009

Painting

I går var det en oppløftende dag. Ole Henrik var på NAV og han skal i gang med noe som heter kvalifiseringsprogrammet. Tilrettelagt hver enkelt. Neste møte blir tirsdag over påske, så det ser ut som noe funker. Sjekket søknaden til Solbergtoppen. Tror du ikke at den var registret på feil avdeling... Men, nå er den forhåpentlig kommet til rett plass. Vente - håper det ikke varer altfor lenge før han får plass.
Begynte å male kjøkkenet i dag. Tror det blir fint. Nå er det bare taket og veggene jeg har startet med. Men, så langt så er jeg fornøyd. Blir litt rot her i påsken. Men, det gjør ikke noe. Kjekt å ta det nå når jeg er hjemme.
PÅSKE......... Det blir nok en stille høytid her i huset. Ungdommene holder jo på med sitt.... Kan jo håpe at en eller annen stikker innom. Klart en spesiell var i mine tanker nå..... Forelskelse - deilig, pirrende men det er bare jeg som vet, kanskje du aner.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar