onsdag 22. april 2009

Undres

Ja, det funket ikke med de avtalene vi hadde i dag. Jo, forsåvidt med barnevernet. For meg, selv om Ole ikke ville snakke med henne. Legetimen hans måtte jeg bare avlyse.. Er skikkelig spent på fredagen, og om jeg i det hele tatt får han til å reise....... Han gruer seg nok nå - og blir irritert og lei seg...
Savner deg vennen..... Skulle gjerne hatt en og delt dette med. Og fantaserer om ......... tro om det blir en fortsettelse? Du var så deilig å ta på, og hadde et så bløtt hår... får tårer i øynene bare jeg tenker på det..... Så var det det med selvtilliten da. Ikke særlig høy faktor der, og frampå og pågående er jeg jo ikke.. Det er nok du som må ta initiativ om det skal bli noe. Og, det har du jo ikke lyst til. Men, gud å jeg lengter.....Selv bare for en liten stund...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar