tirsdag 14. april 2009

Ny uke

Sitter her en tidlig morgenstund. Klokka er bare 06.30 og jeg våknet før klokka ringte. Ole Henrik har sovet i natt og er våken allerede. Han skal på møte på NAV i dag, og er nok litt spent på hva som venter. Vi har snakket om dette møte noen ganger. Viktig å komme seg dit.
Ja, tenker masse på deg. Du svarer ikke, men det pleier du jo heller ikke, så... Lurer jo litt på hva du tenker.....Angrer du på noe? Jeg gjør det ikke. Kanskje sønnen og kameraten din syns det var dum å ta meg med inn hjemme hos deg. Vil du ha sex spurte du, ble litt overrumplet - men det var vel ingenting jeg heller ville... Vet jo at du er ærlig med det du sier, selv om du ofte er taus.....
Håper virkelig at vi kan treffes snart, og at du også vil. Begynner å bli lei denne rosa gleden min.. Bedre med ekte saker. Vel eksen min var innom i går - han vil gjerne ha sex - men jeg vil ikke. Da får det heller være altså..... Jeg vil igrunnen bare ha deg...
Da er det kveld. Møtet på Nav gikk bra. Og fikk også hentet skia til Ole oppe hos Ina. Hun er ikke helt i form for tiden. Ba henne bestille time hos legen.
Du sa du ville satse på dama di.... Synd for jeg er blitt veldig gla i deg. Men, takler da det.... Det som er - er at det nok ikke vil dukke opp noen som kommer opp mot deg... Så, da får jeg nøye meg med den lille rosa.... Men, føler virkelig at ting ordner seg her nå... Ole skal inn på et program fra 1 juni. Han vil til og med at jeg skal finne meg en kar.... Han har funnet ut at han kan dra til pappan sin litt. Og, han skal også på rehabilitering inne på statens senter for epilepsi. Og jeg har begynt å tenke litt mer på meg selv.... Detta blir bra ......Mangler bare deg.... Stakkars deg, håper ikke du er alt for lei meg... God natt, jobb i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar