søndag 26. april 2009

Søndag morra..

Så er snart denne helgen over. Har akkurat vært å gått tur...
Tenk Ole Henrik fikk reist på rehabiliteringen. Det eneste jeg her hørt er at han trang penger på telefonen. Greit det, vil nok gjerne ringe noen. Håper virkelig at han blir der en stund. Det er jo mulig med helgeperm. Ikke det at jeg vil ha han hjemme hver helg da....
Så nå er det stille her. Bare meg og hunden. I går ble det vask av rommet til Ole. Det hadde jeg tenkt å gjøre når han var borte. Hagen gjør seg heller ikke selv. Men det er jo litt koselig å holde på ute.
Savner deg.. Tenk om jeg hadde truffet deg slik det er nå, som jeg har mulighet til å tenke på meg selv og ikke bare sønnen. Nå vil jo han måtte greie seg for det meste selv framover........ Og jeg på meg..... Tro om det finnes noe der framme?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar