fredag 1. mai 2009

1. mai

Jammen har jeg fått gjort mye i dag.... Vasket veranda'n og hagemøblene. Og de ble også oljet. Hadde ikke nok olje så noe må jeg vente med. Masse klær er vasket, og med det flotte været har det tørket og.
Ole sov lenge i dag, jeg greide ikke å vekke han på morgenen. Men, han er fortsatt fornøyd og det er ikke noe mas.
Savner deg masse.... Skitt denne helga trenger du nok ikke sjåfør. Vel, nå syns de andre jeg var skikkelig dumsnill, men det får så være. Jeg er bare glad i deg.
Nå kommer du kanskje en tur hit til uka... Håper du kan være her leeeeennnnngggggeeee. Men, nå vil ikke jeg si noe om det, for jeg vet jo hvor landet ligger. Så vil du være over her må du nok si noe selv. Ønske seg kan man jo... og jeg ønsker meg. Kan forresten få meg skikkelig langfri til uka. Tenkte å jobbe mandag og tirsdag, etter det fri fra jobb og Ole Henrik skal ikke hjem før 15 mai. Da kunne jeg jo funnet på noe spennende.. Noen forslag ???? Kos og klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar