søndag 10. mai 2009

Ukeslutt

Blitt søndag, og helgen snart over.
Etter mange meldinger fram og tilbake i natt, ble vi engie om middagsdate i dag. Men, tror nok at han trekker seg....... Sa han skulle ringe i dag, vi får se. Jeg hadde ikke trukket meg iallefall. Det har nok noe med min stahet å gjøre. Men, jeg aksepterer jo om han gjør det. Nå var det også etter noen øl skjønte jeg. Men han skal jammen få høre det altså. Han skal få noen muligheter til...... Jeg er fortsatt litt sykmeldt så jeg har noe fri...
Sløver for det meste i dag. Denne sola har vondt for å komme skikkelig imellom. Kaldt når det er overskyet. Så for å holde varmen her i dag så har jeg fyrt i ovnen...Tror jeg snart må skaffe meg litt mer ved... Ser ut som om jeg trenger litt framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar