onsdag 11. mars 2009

Tanker en stille formiddag

Ja, i dag sov jeg lenge.... helt til 10. Ja, ja da trengte jeg det vel.
Det er en flott dag med sol, og ikke altfor kaldt. Jeg har satt brøddeig så nå blir det snart nybakt brød. Deilg. Venter på damen fra barnevernet. Er litt spent for hun har hatt en del møter i forkant. I tillegg skal vi til spesialsykehuset for epilepsi på mandag. Ole vil nok ikke være med, men vi skal nå reise likevel. Nå kom du ikke denne uka, men det er like greit - da har jeg en å vente på... skitt - kan ikke noe for det. Kan jo ikke styre hva jeg føler, selv om det lureste hadde vært å skru av bryteren..... Men, vennskapet er uvurderlig.....
I går kjøpte jeg meg et digitalt kamera. Har jo kun hatt kamera på telefonen. Og jeg er veldig fornøyd så langt. Må bare lese slik at jeg kan få mest mulig ut av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar