fredag 20. mars 2009

Helge i sikte

Ja, da er er det atter fredag ettermiddag.
Har også i dag vært ute og gått i et par timer. Det har vært en flott vårdag i dag og. Er sykmeldt tre dager i uka, og det vil nok gjøre godt.
Har vært på Solbergtoppen denne uka, og tenk..... gutten min vil ha et opphold der allikevel. Tenk, kanskje vi kan få til en utredning og at kommunen kan få en pekepinn på hva han trenger. Kan bli en bra vår det her.
Litt spent på morgendagen. Skal på kurs i healing på Kongsberg...... litt avventende.. Men, det fasinerer meg jo. Har akkurat lest Snåsamannen. En utrolig spesiell og god mann. Hans evner har ikke bare vært et gode for han.
Så blir det søndag. Kjem du kanskje ? En stund siden, og jeg gleder meg til å treffe deg igjen. Mitt hjerte banker ekstra for deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar