tirsdag 3. mars 2009

Da var det atter en ny dag

Sitter her og skribler litt. Har tv'n på i bakgrunnen. Litt surr er bra.
Så var porten min fikset. Flink du - det ble så bra. Skal prøve å ikke kjøre inn i den flere ganger. Men, må jeg måke taket på garasjen tro?
Å så ble jeg lei meg.... dumt, men det kom bare innover meg. Da skriver jeg det litt av meg her - litt godt. Følelser - som ikke skal være der. Det takler jeg. Og det gjør du og. Litt fleip takler du og. Men så kom det innover meg at kanskje vil jeg ikke få se deg mer ?? Jo, en gang da. Men, nå blir du borte så lenge - og tanken på at du kommer til å være langt unna...... Du gir meg så mye, og jeg har blitt veldig glad i deg. Selv om alt er for det meste cyber er du lyset mitt. Det var bare tanken som ble litt tung. Kanskje alle ting ordner seg til høsten....da tar jeg en tur til Kreta. Bli med da............
Dagens sitat : Vi kan ikke kontrollere følelsene lettere enn vi kan kontrollere været.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar