mandag 23. mars 2009

Nå er det ny uke

Så er vi begynt på en ny uke. Har hatt en fin helg. Vært på healing kurs og lært masse... Det er en start. Jeg skulle ha vært indiansk medisinkvinne i mitt tidligere liv... Ja, det kan hende, for jeg er en person som ønsker å hjelpe. Dette var spennende. Så dette skal jeg utforske videre.
Så var "min....." her og jobbet litt. Kaller deg min, selv om du ikke er det. Tenk du turte være min prøvekanin. Ikke verst altså. Magen min er litt vinglete når jeg er nære deg. Dukker min veileder opp, får jeg sikkert vite hva som er ment.. Om det er noe der framme, som er verd å vente på........ Ser jo ikke slik ut i dag.... Men, mine følelser får jeg ikke gjort noe med. Får vel ta til takke med å stille behovet dersom noen dukker opp.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar