torsdag 5. mars 2009

Dagen i dag

Det ble en litt urolig natt i natt... Kunne gått utrolig galt. Det tok fyr på rommet, men vi fikk gudskjelov slukket det ganske raskt.... Pyromantendenser er ikke lett forholde seg til. Godt det gikk bra.
Hatt en fin dag i dag... Spesielt koselig å slippe å spise middag alene... Klem. Veldig glad for at du er min venn. Må smile litt for meg selv her. Kan jo ikke si alt det jeg egentlig kunne tenkt meg å si. Og gjort for den saks skyld. Vil ikke ødelegge noe. Du har glemt noe i dag og, når glemmer du deg selv tro.... det kunne vært noe, iallefall for meg. Vælkømmin - alltid! Du vet, og jeg vet.... sånn er det.
Håper på en roligere natt i natt...... avlastningen i helgen går i dass, men det regnet jeg med. Tror jeg skal få til neste helg hos pappa'n. Og så får vi satse på at det går greit om tre uker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar