tirsdag 17. februar 2009

Tirsdag kveld.....

Da er det blitt kveld. Kjørt Ole Henrik til skisenteret og han skal være over hos en kamerat til i morgen. Blir Dama fra barnevernet har vært her og jeg syns hun er flink. Hun skjønner hva som kan funke og hva som absolutt ikke går... Vi har søkt folkehøgskole men om det funker, ikke godt å si.
Ellers er jeg sykmeldt og prøver å slappe av. Bruker litt av tida til å lese.... Takk for tipset... Tror jeg skal lese den en gang til.... Selv om jeg brukte lang tid på å lese første gang. Ga meg mange tanker om livet mitt. Ei venninne av meg var innom og så hva jeg leste. Oi, bibelen min sier hun... Det endte med at hun fikk låne bok nr 3 som hun da ikke hadde lest.... Jeg har begynt på nr 2 og skal lese nr 1 en gang til..
Tro om jeg tør........ tør du ? Undres - ønsker jeg heller å beholde det som er, enn å risikere å miste det. Eller er det bedre å ta en sjanse - kanskje et øyeblikks good feelings ikke hadde vært å forakte......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar