onsdag 25. februar 2009

Sykmeldt....

Sykmeldt, blir litt lei det... Ingen ekstra her i dag, så det blir vel ingen tur med hunden i dag. Det er klubb på dagtid og etterpå er det å kjøre Ole Henrik til marken igjen. I går var det karuseller. Bodene hadde han ikke rukket. Det måtte han ta i dag.. Vel, han la seg tidlig i går og var tidlig våken i dag. Bra det. Virker som det går framover nå.
Lurer litt på hvordan ting blir når han kommer over i noe annet, forhåpentligvis til høsten. Hva det måtte bli. Tenker litt - hva med meg da tro? Helt alene her hjemme, vil livet kun bestå av jobb, hunden og huset her ? Tenker meg en tur til syden - hvis hvis hvis....... Kreta er fortsatt drømmen - nå kommer det jo an på når jeg kan reise da. Men å reise alene vil jeg jo ikke ...... eller om det ikke er annen mulighet så f... heller. Sist jeg reiste var jeg jo så og si alene. Funket greit, men litt kjedelig må jeg si.... Den tid den sorg, får spare imens.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar