lørdag 21. februar 2009

Tiddelibom

Nå er det jammen kommet nok snø. I dag har det snødd tett..Men neste uke er det meldt sol.. Ja da blir det sikkert kaldt også. Markensuka er enten kald, eller det regner.... Har vel ikke tenkt meg dit, men vet jo at jeg sikkert tar meg en tur innom. Må sikkert kjøre en eller annen dag...
I dag gikk jeg til sentrum med Yazzie på formiddagen. Ellers er det blitt nybakt brød og nå i kveld har vi kost oss med pizza. Blir vel å sløve resten av kvelden. Det er noen ungdommer her og ser film. Deilig å slippe å ut å kjøre i kveld iallefall.
Har også fått til en avtale med sønnen min, får se om det funker.. Må jobbe litt med å få han igang nå som vi har hjelp... Håper vi kan få til SSE, selv om han ikke vil nå.
Kose meg med en bok tenker jeg......og melodi grand prix.. utskjelt men noe alle ser allikevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar