fredag 13. februar 2009

Alene

Ja, da har jeg kjørt Ole Henrik på avlastning. Og, helgen var min.... Ja, morgendagen er visst en dag det er litt sårt å være singel. Valentine dagen, ikke det at jeg har noe forhold til denne dagen. Men, tv, radio, aviser, nettet, butikker - alt dreier seg om dette. ... Men nå er det jo sånn, kjøpte meg ei plante isteden jeg - grønn og fin..... Klemmen får jeg vente på....
Begynte på ei bok i går - et bra forslag det der, å følge drømmene. Har enda to bøker til ....
Nå skal jeg åpne ei flaske vin og kose meg litt, skulle gjerne hatt en å dele den med, men..... En gang kanskje ........vil det passe ??? Får vente og se, eller ?
Lurer litt på om jeg skal gå på konserten på kulturhuset i morgen. Lokal gruppe som spiller Pink Floyd....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar