søndag 8. november 2009

Snart er denne helgen til ende...

Har vært en stille helg her. Har malt litt så nå er soverommet mitt snart klart... Lurer litt på hvilken farge jeg skal velge på gardiner og sengeteppe og puter? Tror nok det blir lilla, eller kanskje beige..
Har fått noen koselige meldinger i helgen. Glad jeg har fått en venn. Det er bare vennskap, men kanskje vi kan møtes. Nå vet jeg jo at han kun vil ha venner og det passer meg fint...
Har tapt mitt hjertet til en annen.... håper og tror at det finnes noe der framme for oss. Allikevel er jeg glad for at du var her hos meg, selv om du har hjertet ditt et annet sted... Dumt i grunn at det skal være slik... Tenk jeg har tatt hensyn til barna i alle år, og når tiden er der for at jeg skal kunne gjøre det jeg har lyst og mulighet til så henger hjerte mitt seg fast i en som har et hjerte som har hengt seg fast i en annen enn meg...... innviklet det her.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar