onsdag 4. november 2009

Nåler i dag

Andre gang hos naprapat i dag. Nåler i dag og.... ikke akkurat vondt, men det svir litt og er litt ekkeltvondt.... Droppet sykkel i kveld sånn rett etterpå. Håper på bedring av denne armen min. Tenkt meg til Ole Henrik en tur i morgen.... Han virker litt bedre nå syns jeg...
Fått invitasjon til ny date med en venn... Regner med at vi vil treffes..... nå er det slik at han kun ønsker venner og jeg har tapt mitt hjerte til en annen...... nå kan vi jo ha en hyggelig kveld sammen likevel... Fortsatt tyst - egentlig litt rart fra en som bedyrer å være ærlig......Jeg takler å høre at jeg ikke er den du ønsker, stillhet er noe annet for da dukker det opp spørsmål... Håper fortsatt at vi kan ha vennskapet vårt.....for om ikke annet så trenger jeg det....klem og kos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar