tirsdag 17. november 2009

Ønsker....

Ønsker, ja hva ønsker jeg egentlig.. Jo vet det jo.... Men, jeg er vel ikke helt det du ønsker...
Men, håpe kan jeg jo... mister man håpet, mister man alt.
Vel nå er det vel langt fram - etter jul en gang kanskje. Opptatt framover... Nå venter det noe når du finner på å dukke opp.. Men, likevel håper jeg du tar deg tid til litt vin her igjen.. Syns det var koselig å ha deg på besøk. Og, fikk jammen kjøpt meg noen flasker i går. Tro om jeg får noen avsetning - vel nå skal noe bli julegaver da.. Kommet et stykke på vei med det også...Fint å ikke ha alt til i siste liten... Laget en liten gave til deg i fjor, vet ikke om du satte noe pris på det, men det kan bli en liten ting i år og..... Liker å gi bort jeg da......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar