onsdag 21. april 2010

Jobber hjemmefra i dag.....

Så har jeg fått reparert bilen.... Glemte hele eu kontrollen gitt... Godt jeg har en svoger som hjelper til...
Det begynner faktisk å lette litt her.... noen kilo ned har det blitt.... Syns vel ikke akkurat, men skal holde koken utover... Merker jo litt da, og det er gøy......
Skulle unnet meg en belønning.... Nå ble jo ikke kurset noe av og det var litt trasig...Hadde håpet på et par dager med kos.... Men, kanskje jeg skal unne meg noe i mai eller juni... Ikke noen som vil være med da?
Regner med at du har ting på gli for tiden.... Koselig å snakke med deg inniblant, og jeg venter jo .......du dukker vel opp igjen...... og maten smakte ?? Neste gang skal jeg og kjøpe meg sånn å prøve.. Alltid spennende med noe nytt....Hadde kanskje håpet på en invitasjon.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar