søndag 14. februar 2010

Valentine, morsdag og fastelaven

Ja da falt dette på den samme dagen...Ikke det at jeg har noe forhold til "Valentin" men alt fokus på hjerter og kjærlighet - ikke særlig stas for oss single da..... Får sende rundt noen varme hjerter.....nå - det blir vel et......hengt meg litt opp - ikke mange som deg ........
Morsdagen har ikke vært noe spes etter at ungene ble store..... Men kjøpte kake til min mor i går, og det var koselig. Blir kanskje litt ost og vin her i kveld når min datter kommer fra jobb.
Trodde på et flott vintervær i dag og, men overskyet her.....
Blir vel bare huslige sysler her i dag...
I morgen skal jeg til fysioterapeut. Spennende hva han har å si... om det er noe lys i tunnelen her,..... eller om jeg bare må ha det slik...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar