søndag 17. januar 2010

Stille dag

Vært stille i dag... Har gjort reint for hestene i dag. Det er alltid koselig. Og pyntet litt på det nye bordet ..... Får gjort lite og det er litt synd.... droppet spinningen i dag - det holder med annen hver dag, kan ikke overdrive..
I morgen tidlig skal jeg til tannlegen... huff, er visst kommet i reperasjonsalderen nå... koster pæng gjør det og.
Fortsatt litt trist.... hva kunne vel jeg vite..... dumt......
Skal ta meg en kaffe mocca nå tenker jeg....... Har sittet her og plundret med pc'n i hele dag. Men, jammen greide jeg det...
Ole Henrik har ikke tid til å snakke med meg..... snufs.. Han sier det går bra, men det gjør det langt ifra..... Men, han må da skjønne at det ikke går bra.....Prøver å hjelpe, men det er visst forgjeves......Ikke helt håper jeg....
Nå ønsker jeg at noe skjer en helg ....... bare noe helt annet enn det vanlige.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar