tirsdag 22. desember 2009

Juleferie

Ja, så var det juleferie......Juletreet står i garasjen. Ina har vært sammen med pappan sin og hugget juletre.... Litt stort ble det, men artig med selvhugget tre da.....
Har laget litt pålegg i kveld.... noe måååååå jeg bare ha. Denne julen blir stille og rolig.... Julaften skal vi være med exen - ikke noe lyst til det, men for ungenes skyld så får jeg være med..... Men, det blir nok en tidlig kveld.... Ina har vært på fest de siste julaftene kan jo bli slik i år og....
Håper fortsatt på en trivelig og spennende jul....... nå er det jo trivelig bare å ha fri og ha ungene her..... Regner med at Ole kanskje ikke blir så veldig mange dagene..... kameratene trekker nok mer enn det å være hjemme hos meg.... Nå er jo ikke hjemme for han her hos meg lenger heller - det er på kongsberg for han nå... Og det er jo bra...
Blir det alt for ensomt så får jeg bare gå på jobben igjen til uka. Vært å fått nåler i skuldera i dag og... det er faktisk bedre nå, selv om det ikke på langt nær er helt bra....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar