tirsdag 13. oktober 2009

Snufs

Starter morgenen med litt kaffe, aviser, mailen og noe annet. Godt med en stille morgenstund før man går i gang med dagens oppgaver.
Var litt uforberedt på historien i dag. Ble bare så rørt. Her sitter jeg på jobb og gråter....en tidlig morgenstund. Lurer på om jeg noen gang får oppleve at jeg er ønsket og best i verden.. .. Skulle gjerne viss om noe her var til meg. En gang lurte du på om jeg var god på å lese mellom linjene. "pip" gjerne om noe var til meg......
Er ikke den som tar "ordet" i min munn for ofte. Og nærhet har jeg heller ikke vært god på... må trene.... Ligger sikkert i min historie at jeg er litt reservert..... har ikke lyst til å være det heller. Men det er sikkert redselen for å bli avvist som gjør det. Og, at jeg skal være sterk ..
Liker på en måte å ha friheten - gjør nok litt som jeg vil og vil heller ikke kneble min evt partner. Ønsker meg kjæreste men vil ikke at han skal føle at jeg hindrer han i noe. Ønsker noen å dele de gode og mindre gode opplevelsene med. Klem og kos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar