mandag 20. juli 2009

Frustrert

Tenk hvor avhengig en blir av denne mobilen.... ikke hatt dekning på et par dager. Nå må jeg skjerpe meg.... har pc'n så det er ikke helt stengt for omverdenen.
Tror jammen meg sola kommer i dag. Det blir deilig.
Savner vennen min...... og det er passe teit. Nå hadde det vel aldri blitt oss. Men tro om det var midtlivskrisen han gikk igjennom. Ettersom resultatet ble som det ble..Klart at tryggheten til det som var - kunne bli fristende. For en ser jo at om man kikker litt rundt i diverse nettdating sider - finnes de samme personene der nå som for flere år siden. Det er nok ikke svaret. Selv om jeg fant, men min situasjon hjemme gjør at det ikke har vært lett. Gla i dæ før de. Og jeg vil alltid være her for deg. Du er det beste som har hendt meg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar